Varning, mycket lågt nyhetsvärde

Varför försvann Domus från Svedala? Domus hade ordning och reda och
fint och dyrt. Coop extra är dyrt och fult och rörigt på sättet som de
varnade för i hemkunskapsboken. De lägger alla varor huller om buller
och gör bulor i konservburkarna så att folk TROR  att det är billigt
fast egentligen är det lika dyrt som förut. +
hela affären är upplagd på ett helt ologiskt sätt, man hittar ingenting.

Jag saknar Sainsbury's, det är lätt den bästa affären. 500 gram
champinjoner, Sainsbury's basics typ ett pund. 500 gram champinjoner
Coop extra i Svedala 33 kr! Vill man ha tex avokado på Sainsbury's
finns det kanske fem olika sorter, som befinner sig i olika steg av
mognad. Man kan köpa ekologisk avokado eller jumbo-storlek eller mini.
Ja, ni fattar. Jag slutar nu.

Kommentarer:
Postat av: milli

tjena karolina! det ska bli kul med en skrattfest ikväll. jag kanske fäller en tår för jag är lite svag för kärlek och annat på film.

see you later! luv milli


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits