Eeew

Idag vaknade jag till skitäckliga nyheter på Rapport morgon. Tangentbord i offentliga miljöer innehåller fler bakterier än en toasits! Så otroligt vidrigt. Jag tror även att de sa att man kunde få herpes av tangentbord. Detta nämdes lite i förbifarten, innan en diskussion om hårdrock. Det här bevisar att vi behöver en starkare stat i Sverige, alternativt att kung Caspian måste ta över så snart som möjligt. Det är ställt utom all rimlig tvivel att svenska folket inte kommer att klara sig på egen hand länge till.
Överkurs: Enligt min kompis Anna-Karin innehåller EN dreadlock fler kvalster än en hel säng. Har ej lyckats kontrollera sanningshalten i detta påstående.

Kommentarer:
Postat av: Peter

I fortsättningen ska jag alltid ha med mig ett par vita handskar när jag sätter mig vid ett offentligt tangentbord.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits