"Då fick du ledigt. OCH en banan."

ebba och didrik
Älsklingar

Kan ni fatta hur man kan komma på något så skitbra som Ebba och Didrik? Nej, det kan ni inte. Ni har Lost-maraton istället, era nötter. Här har ni guld, tjejer och killar, i form av en dramaserie som helt saknar brister (OK, förutom scenen med Yrla, Didrik och månen) och så kollar ni på Lost! Idioter. Lisen Arnell, jag högaktar dig för tid och evighet. Du borde ha blivit filmstjärna istället för Johan Widerberg och hans platta frisyr. Ebba, du är min största idol och har mitt hjärta som i en liten ask. Du är ett nio-årigt geni, I love you.

Kommentarer:
Postat av: peter

Hur var den där delen med månen?
"Tänk om allt som finns finns" eller?

Postat av: I. Verolyg

Arnell...där ser man. Kan hon vara släkt med den otroligt koola men framför allt väldigt vackra konstnären Malin Arnell? Kopplingen känns häpnadsväckande!

2006-03-05 @ 16:49:49
Postat av: I. Verolyg

Förresten såg du att Peter Schildt (regissören till E&D) är skådespelare i "Kronprinsessan"? Såg bara en mikrosekund av förra avsnittet men jag tyckte det såg vråltrist ut! Måste även passa på att uppmärksamma andra tv-serier (än E&D)från den högsta divisionen så här kommer några uppunktade:
*)"Svenska Hjärtan"
*)"Solbacken"
*)"Freaks And Geaks"
*)"Hedebyborna"
*)"Bob And Rose"
*)"Queer As Folk"
*)"William And Mary"
Så himla, himla bra grejer!

2006-03-06 @ 11:59:39
Postat av: Jerry

Jag börjar undra över om min sjuka ängslan över mina föräldrars äktenskap (oron visade sig sedan 10 år senare vara befogad) kommer ifrån Ebba och Didrik? Är jag attraherad av äldre kvinnor på grund av Ebba och Didrik? Tror jag att rika människor är ensamma och fyller sina liv med prylar på grund av Ebba och Didrik? Tror jag att 13-åriga pojkar och 45-åriga män har mer än man tror gemensamt på grund av Ebba och Didrik? Tror jag att killar med namnet Ruben per automatik är fula på grund av Ebba och Didrik? Har jag byggt upp hela min världsbild kring och Ebba och Didrik?

2006-03-06 @ 15:29:04
URL: http://bonneguerremag.blogspot.com
Postat av: antz

ja, Ebba och Didrik är verkligen jättebra!!

2006-03-07 @ 12:11:08
URL: http://antz.blogg.se
Postat av: peter

thats gold, jerry, GOLD!
jag tror jag är lika skadad, men även av macgyver. det känns logiskt att vara rädd för människor som heter murdoch (t ex rupert murdoch) och inte lita på män som har janne loffe karlsson-mustasch (alltså jack dalton för de oinsatta; det blir alltid strul när jack dalton är med). vill du gå i psykoanalys hos mig? eller föredrar du kognitiv beteendeterapi?

2006-03-16 @ 18:12:19
URL: http://derstrit.blogspot.com
Postat av: mynta

Bakåtsträvare,
det är den Carro vi alla känner och älskar!

Föresten vet du att du och Björn heter samma sak i Finland.Eftersom Carro betyder björn,och i finland talar de ju svenska med.
Min lilla gose björn!

2006-03-17 @ 16:51:01
Postat av: mynta

På tyska blir du knullbear.

SLUT PÅ SPRÅK LEKTION 1.

2006-03-17 @ 16:53:41
Postat av: mynta

Din blogg är gift, jag kan inte sluta skriva.

Vill bara påpeka den lysande castingen, och mig vetande sista framträdandet av Johan Widerberg,innan han föll i glömska, som Dorian Gray i O.Wildes Dorian Grays porträtt på Hipp i Malmö. En bättre användning av manspojken får man väl leta efter.

2006-03-17 @ 17:18:29
Postat av: Bizzo

Cruz, jag censurerar lite. Men jag behåller lektionerna i mitt hjärta.

2006-03-18 @ 18:26:18
URL: http://bubi.blogg.se
Postat av: mynta

Alltså, det var inget illa menat, jag blev bara narrad av tunnelbanetysken.Fan ta dessa tuspråkiga lurendrejare. Jag ger nu offisielt upp och slutar helt med esperanton. pusssssss

2006-03-20 @ 13:38:03
Postat av: anonym

jag kommer ihåg när didrik alltid frågade yrla "är du kvar imorgon?" och hon alltid sa "jag vet inte"

men dendär kvällen när de hade suttit på bryggan och tittat på månen och didrik frågar "lovar du att du är kvar imorgon?" och yrla svarar " Jag lovar!"

men nästa dag var hon inte kvar..

2012-10-06 @ 22:30:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits