v. 10

Måndag: Kollar på Oscarsgalan med the laydeez. Spoonar. Jag är det enda som pallar både röda mattan och hela galan. Jag bor med en hög bangers. Skriver en mening på epikanalysen som skulle varit klar i julas.

Tisdag: Jobbar med barn och disk.
Barn: - Vad tror du? Finns Lill-Babs i verkligheten? Eller är det en docka?

Onsdag
: Alfred lurar i mig en koriandermacka. Är på Smålands och surar järnet hela kvällen. Dj:sarna gör en kupp och spelar "Lagt kort ligger" från Ebba och Didrik-soundtracket. Extremt queer.

Torsdag
:  Äter frukost i tre timmar. Sedan sitter jag och stirrar framför mig tills Maria kommer och säger att jag ser ut som en parodi på mig själv. Skriver sex rader på epikanalysen.

Fredag
: Kollar saldot.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits