Dementi: Julia Dufvenius går INTE på Friskis Parkmöllan

Jag var precis på Core-spinning. Maria har snackat i flera veckor om att Julia Dufvenius går dit. Jag borde ha blivit lite skeptisk med tanke på att Julia Dufvenius jobbar på Dramaten och borde tycka att det var jobbigt att gå på pass på Friskis Parkmöllan i Malmö. Jag vet ju INNERST INNE att Maria i princip är ansiktsblind, men jag hoppades ändå lite (en gång såg hon "Hans Wiklund" lite lullig på en parkbänk utanför Systemet i Lund. Hon är fortfarande hundra på att det var han). Julia Dufvenius var såklart bara någon vanlig person som var blond och lite klen i benstommen. Core-spinning var någon sorts urkvinno-gympa till kinesmusik och Sara Berg på Dygnet Runt var det närmaste kulturelit man kom. Jag är så besviken.

image74

Kommentarer:
Postat av: Anonym

AAAAAMEN!

2007-04-05 @ 12:44:37
Postat av: Hamlet

"I princip ansiktsblind"? Hur många år tog det innan hon insåg att "Nicolai Dunger" bara var någon fet malmöbo?

Postat av: Anonym

Julia är väl knappast något intressant.

2007-04-18 @ 21:50:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits