Arbetet, dagen idag

Hur kan man inte älska vår sommarjobbare? Han är gjord av is! Idag ringde han och sa att han inte kunde komma eftersom han skulle spela in lite låtar med sitt band. Jag frågade var han var igår (då ringde han inte utan var bara borta). Då sa han att samma grej som hände förra gången han var försvunnen och inte ringde hände igår.  En pinig grej som han tyvärr inte kunde berätta. Sen sa han att han kanske skulle dyka upp några timmar imorgon, om han inte skulle spela lite mer med sitt band då.

enkronor
 Post-it of the week

Kommentarer:
Postat av: Alex

Nu har jag köpt ett mycket snyggt tillbehör till min mobiltelefon ? den blev som pånyttfödd! Det är en ny mobiltrend i världen ? man klistrar sin egen flagga på telefonen. Jag köpte min på www.swedishplate.com Bra kvalitet ? rekommenderas! Alex


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits