Ebba och Didrik-fans utan gränser

Jag har lyckats sno åt mig lite bredband av grannarna. Detta har jag använt till att skicka ett fanmail till Christina Herrström som har skrivit Ebba och Didrik. Imorgon ska min bror och jag åka på Ebba och Didrik-utflykt. När det kommer till Ebba och Didrik känner vår kärlek absolut inga gränser. När det kommer till Ebba och Didrik kan ingenting stoppa oss. Så imorgon ska vi kolla på Katarinas hus, piren där Kaj Husell sjunger och kiosken där Mårten köper Ebba för en storstrut. Sen ska vi hänga lite utanför den riktige Teofils hus och hoppas att han kommer ut och har mössan uppkavlad över öronen som han brukar. Det kommer att bli underbart.

Kommentarer:
Postat av: Aton

Hej får jag fråga vart ligger detta någonsatans asså inspelninsgplatserna??

2007-09-07 @ 13:10:31
Postat av: Bizzo

De flesta utomhusbilderna är tagna i Skälderviken. Annars Täby, Båstad, Helsingborg, Waxholm och kanske något mer ställe som jag inte kan komma ihåg. Det står i slutet på sista avsnittet!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits