Denna dagen -ett hånflin rakt i ansiktet

Det gick inga tåg och ingen metro i Köpenhamn idag så jag GICK till skolan för att få ha min tenta. Kanske 4 kilometer. Rena Afrika. Jag kom en timme försent. I alla fall, när jag hade gått de 4 kilometrarna blev jag underkänd. Läraren var supersnäll, lite som mormor när man spelar TP. Hon sa tex "Menar du egentligen inte precis tvärtom?" ett flertal gånger, men det hjälpte inte.
Sen sa hon:  -Kan du berätta lite mer om ämnessökningsprocessen?
Jag: - Eeeeh...
Läraren:  -Du vet den där kopian med pilar i en cirkel som jag har delat ut?
Jag: -Det känner jag igen lite vagt.

På tåget hem kollade jag lite på min offertmappssamling. Det här är omslaget till min röda offertmapp:

image146

Woahahaha. Lås in mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits