Jag hjälper Säpo

För övrigt är jag mest på Flashback för att jag har hört att Säpo kollar alla som håller till där. Det verkar spännande. Min dröm är att ha en egen offertmapp i Säpos arkiv. För att hjälpa Säpo har jag sammanställt en lista över de trådar jag har varit inne på på Flashback den senaste tiden:

Den stora tråden om Kjell-Henry Dahlberg
Var tog Kajsa Mellgren vägen?
Idol-Cissis sexkarta
Anders Timell -familjens svarta får?
Var finns Helen Wellton idag?
Skvaller om travtränare
Vem är egentligen Bajs-Elvis?
Den enda tråden om Basshunter
Var Silvia oskuld?
Kriminella Sollentuna-kändisar
Brasse Brännström-tråden
Vem har pippat vem i simlandslaget?
Nalle Knutsson adopterar en 30-årig indier
Svenne och Lottas kriminelle son
Vem är komikern som rånats på skor och strumpor av sexliga utanför mongolsk restaurang?

Kommentarer:
Postat av: Anna

Det här är fanimej briljant.
Du är tangerar nästan ditt personbästa (Kolonialt och genialt! - 2006-jul-24, 16:59) och ser helt klart ut att ha en lovande säsong framför dig.
Hoppas att formkurvan håller i sig, att du har blivit mer rutinerad och fixar pressen den här gången. Men du har mycket kvar att ge. Jag tror på dig, det ska du veta.
Mvh

2007-09-01 @ 12:13:45
Postat av: Peter

Dito (sic!) !!!!

Postat av: Bizzo

Gullungar!

2007-09-04 @ 01:01:05
URL: http://bubi.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits