Michael Jacksons död

Vi måste verkligen skaffa tidning. Som det är nu får jag all min information från Flashback. Eftersom internet egentligen inte heller fungerar kommer jag oftast bara till förstasidan i forumet, sen bryts förbindelsen. Idag hann jag se att en av trådarna hette "Michael Jackson död!", sen slocknade allt. Jag gjorde mig beredd på att gå in på Marias rum och triumfatoriskt droppa nyheten. Jag älskar den känslan. Jag minns vilken uppståndelse jag skapade redan som fem-åring när jag var först med att berätta för mamma och pappa att Palme var mördad (jag satt och väntade på Gomorron Sverige som vanligt och var arg för att det var en massa deppmusik istället för han den roliga gubben som vispade på sina trummor. Sen fattade jag att det var stora grejer på gång). I alla fall så dubbelkollade jag det här med Michael Jackson med text-tv och där var det bara nyheter om centerstämman så det var bara att dra sig tillbaka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits