Wii are the children

Idag var jag och Maria hos Marias lillebror och spelade Wii hela dagen. Det är lite överskattat. Det roligaste är att göra egna gubbar. Maria har en som heter Old Emo och som är flintskallig och har jättemycket kajal och jag har Naughty Librarian som är full av lärdom och synd. Vi boxades, bowlade och red vårt snabbaste på stickade kor. Sen märkte vi att det hade blivit mörkt och Marias pappa ropade att Björn måste komma och äta. Vi spelade Laser hockey och sköt prick på varandra och Marias pappa kom och tittade till oss och gjorde sin egen gubbe och visade att han fortfarande hängde med och sen gav han oss en skål godis. Jag har nog inte känt mig så ung sen jag och Emma M åt Jippi-kräm och busringde till Heta Linjen (tidigt 90-tal).

image191
Maria och Naughty Librarian

image192
Naughty Librarian visar var skåpet ska stå.

image193


image194
Bråk

image195
Markören tallar på Maria

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits