Bloggen förstörde mitt liv

Saker jag lyckades göra igår, tack vare att bloggen inte fungerade:

  • läsa hela DN
  • läsa hela Sydis
  • nästan få ut gräsklipparen ur garaget och klippa gräset
  • ha ett långt telefonsamtal med Anna-Karin
  • ha ett långt telefonsamtal med Tom
  • ha ett långt telefonsamtal med Maria
  • tvätta tre maskiner
  • se ett helt avsnitt av Vi på Saltkråkan + äta kanelbulle
  • boka resa till Mjölby
  • boka resa till Göteborg
  • skriva två mail
  • baka en rabarberpaj

Det är roligt med blogg men det tar på krafterna. Man kan säga att det lätt blir väldigt lite annat utfört.

Imorgon drar jag till skogs med X2000. Kingigt.


Kommentarer:
Postat av: N|.

"Vad är det här för menlös blogg?"

Postat av: milli

varför fungerar inte din brors blogg? jag sitter och superblloggar innan det är dags för mig att fara sydligare ut.

2005-07-27 @ 20:02:36
URL: http://milli.blogg.se
Postat av: poeter

suduko förstörde mitt liv!

mina bloggar fungerar finfint:

kanton.blogspot.com
derstrit.blogspot.com

2005-07-31 @ 00:51:58
URL: http://kanton.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits