"Jag har kommit för att lyssna"

Så som i himmelen-aftonen gick inte riktigt som planerat, trots att
Anton bjöd på melon. Stämningen var sådär kan man säga. Lillebror och
Tom skapar något nytt när de träffas, något större, något som inte går
att tämja. Skitolämpligt när man ser på film. Kalle, som varken kunde
se eller höra, hade kanske extra lite behållning av kvällen.



Som tur var var Så som i himmelen fortfarande världens sämsta film. Tom
slog huvudet på spiken med uttalandet "När man ser det här får man lust
att gå ut och förstöra någonting vackert". Kay Pollak bör spärras in.



                         


                         
Ingela Olsson i Åhléns-linne och styva bröstvårtor i en av de

                         
läskigare scenerna.


Kommentarer:
Postat av: mary

Det går inte att länka från jobbets pissdator. Spöket är en nattlampa från Ikea. 119 pix only.

Postat av: antz

tack själv, kom gärna på besök snart igen! "så som i..." kan faktiskt vara den mest oavsiktligt roliga film jag någonsin sett. jag menar, hade den varit menad som en parodi på världens alla bajsnödiga pretto-filmer, hade den ju varit klockren!

2005-07-22 @ 14:55:50
Postat av: Hamlet

Om jag hade sett de där bröstvårtorna i går hade jag blivit pionröd i skallen. Det var för väl att synen inte var justerad.

Och jag kan bara instämma. När Tom och Lillebror träffas skapar de något otämjbart. Om man hade kunnat utvinna energin de alstrar så hade världens energiförsörjningsproblem varit lösta. Äter de knark som vanliga människor äter ris?

När det gäller att gnugga linser tror jag bestämt att det är en konspiration världens optiker emellan. Förstå hur kul de måste tycka att det är att deras kunder gnuggar sönder linserna:

- Tjena Optiker-Börje. Jag ska nog köpa en segelbåt till. Kunderna går ju på precis allt jag säger till dem. Om det blir något fel på ögonen så är det bara att fråga om killen gnuggar sina linser. På det negativa svaret är det bara att skaka bekymrat på huvudet och säga att det är anledningen till att ögat ramlade ut.

2005-07-22 @ 14:57:21
URL: http://hamlet.blogg.se
Postat av: bizzo

I'm telling you: gnugg = beröm. optiker peter undrar alltid om mina linser är helt nya fast jag har haft dem i flera månader.

2005-07-22 @ 15:45:53
URL: http://bubi.blogg.se
Postat av: antz

Kay Pollack kan inte ha någon skam i kroppen. han skulle nog må bra av en rejäl däng i bingen tror jag.

2005-07-22 @ 16:21:33
Postat av: Mimmi

Att du bara lägger ner tid att vara missnöjd över saker som egentligen inte berör dig? Om filmen nu enligt DIG, inte ger dig ett ruttet öre, varför bara skriva om det? Håll det för dig själv istället.. Herre gud!!

2007-05-12 @ 15:37:43
Postat av: bubi

Kära Mimmi!

Att du bara lägger ner tid att vara missnöjd över saker som egentligen inte berör dig? Om blogg-inlägget nu enligt DIG, inte ger dig ett ruttet öre, varför bara skriva om det? Håll det för dig själv istället.. Herre gud!!

2007-05-14 @ 14:26:54
URL: http://bubi.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits