Jag drar mitt strå till stacken

Jag ska bli ambulerande dagisfröken istället för att ta lån. När alla andra ligger döende i vinterkräksjukan dyker jag upp. Bizzo står när de andra faller. Jag borde kanske vaccinera mig mot influensa? Jag måste i alla fall börja kolla på Supernannyn på TV4 och lära mig ett och annat. Jag snackade med dagischefen idag. Jag hade tagit på mig en rosa tröja som utstrålade barnkärhet. Det gick hem. På Netto såg jag en skitkonstig banan. Den hade som en bula av bomull på sig. Under bomullen låg några ägg och tryckte. Jag tänker sticka dit imorgon igen och kolla om det har kläckts något giftigt.

Kommentarer:
Postat av: peter

en i min bussgrupp berättade att hon kände någon som varit med om att köpa en kebab där det där svarvade stycket kött plötsligt hade spruckit itu och ut hade det kryllat dussintals larver (obs ej råttan i pizzan!!!!)

inuti ett brödpåse från lidl hittade jag en gång en myrfarm

kom väl hem!
miss u
kram

Postat av: peter

välkommen himm!!!!

2005-09-28 @ 18:30:48
URL: http://derstrit.blogspot.com
Postat av: sdfasdfasdf

sasdkjasdöajsöd

Skriv!!!

2005-09-30 @ 11:51:39
Postat av: mynta

Firade du kanelbullens dag? Det gjorde jag men antusiasmen över detta finfina bakverk saknades något hos mina arbetkollegor och jag saknade dig.

puss

2005-10-07 @ 09:17:37
Postat av: peter

bu(m?)bi,
har du slutat blogga? har du fallit för den trenden också?

2005-10-07 @ 19:14:34
URL: http://derstrit.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits