Anna, det här är min "Det som håller oss vid liv"

Jag fegar och mjukstartar med en cover:

Mannen bakom Herr Gårman har "tagit ner skylten".

"Kåge Gustafson, döpt till Karl-Gustaf, var aktiv och pigg länge. Han ritade en skylt så sent som i januari. I samband med Herr Gårmans 50-årsdag intervjuades mästaren av Aftonbladets Per-Iwar Sohlström. Han skulle välja favoriter bland alla vägmärken han skapat. Det blev älgen, badplatsskylten, hotellsängen och märket för järnvägsövergång. Och märket Ojämn väg.

Sonen Lars Gustafson, har också han svårt att se en vardag utan pappas vägmärken.
 -Man är ju uppväxt med det här, jag fastnade för loket redan som liten."

Kommentarer:
Postat av: dammig pop - nej tack

Bra, du sköter dig! Jag sitter vid vaktisbaren och lyssnar på hon med pipan. Aaahh ride on time ride on time aahhh aaaah aaahahahaaaaaaaaaaa...

Postat av: A

Fint Carolina, ett sånt där inlägg man sätter sig med i fåtöljen, med en kopp te och bara tänker efter ett slag.
Nu blir det snart besök i slottet igen, provinsen tar det bästa av mig.
På återseende.

2006-08-10 @ 16:33:07
Postat av: j

ekmönstrad pvc-plast. fan åsså!

2006-08-14 @ 18:40:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits