What's hot

Shit, det är verkligen inte det lättaste att vara tuff inför kompisarna och först med det senaste numera. Gapet mellan expert och lekman har ökat markant på senaste tiden. Eller i alla fall mellan mig och Cay Bond. Ebba von Sydow har släng och spara-lista i senaste Veckorevyn. Klart och tydligt. Släng allt med ankare på. Spara mjuka, lösa koftan i jordiga färgen. Men sen. Along comes Cay Bond, trendanalytiker, i nya numret av Drömhem och trädgård. Ute: Teknik. Inne: ogräs och lampor som ser ut som möbler. Cay låter också hälsa att trenden att vi alla vill må bättre håller i sig.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Tjusigt.
Jag vill träffas snart och höra mer om denna/e figur you call Cay. Kanske i kombination med rabarber/jordgubbspaj, jag vet inte.
Mvh

2006-08-15 @ 23:32:55
Postat av: "han med mustachen"

Jaadu glappet ökar verkligen men du är inte längst ned på trendanalytikerna botten. Min enda assosiation till Bond är martinis, inte inredning.
Jag känner mig som en slamkrypare i jämförelse.

2006-08-16 @ 16:57:27
Postat av: bizzzz

Cruz? Är det du? Pallra dig hit, snarast!
Anna: Sounds like a plan, men kom innan september. Efter den 31:e är det enbart äppelpaj som står på menyn. Jag gör den själv med mina bara händer. Skjuts in i mikron.

Postat av: Anna

Kommer imorgon. Länsa täppan så bakar vi finpaj.

2006-08-16 @ 18:44:48
Postat av: Jerry

Cay Bond har en gång sagt: "Din son (jag) verkar vara precis mitt 'i' det vi (trendanalytiker) eftersträvar att definiera" till min mamma.

2006-08-18 @ 10:26:36
URL: http://bonneguerremag.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits