De fyras gäng -nej tack

Jag ramlade med cykeln igår, för första gången på kanske tio år. En av tårna tog hela stöten. Jag tror att den är infekterad men jag vågar inte ta av plåstret och kolla. Det kan ju inte krävas särskilt mycket var för att en tå ska bli helt bortkollrad och dö så jag borde verkligen ta mod till mig och göra en check. Om det värsta inträffar vill jag att man fortsätter att se mig som en egen människa och inte bara buntar ihop med de andra med fyra tår (Kayo och Pigge Werkelin).  
kayopigge2
Not that there's anything wrong with that.
 

Kommentarer:
Postat av: junne & lastbilen

en nära-döden upplevelse av högsta rang. bevare mig!

2006-07-14 @ 19:14:36
Postat av: bussen

det var ju jag, och inte du hr. lastbil. försök inte ta äran från mig, du ska alltid!

2006-07-14 @ 19:15:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits