Cashen dom tas på Ica Sallerupsvägen

Vi var och storhandlade (över 1300, nytt rekord) på det gudsfärgätna Icat på Sallerupsvägen igår. OMG säger jag bara, undvik som döden! Alternativt kolla datummärkning och mögelhalt på alla varor NOGA. Känslan av att pesten hade dragit förbi Sallerupsvägen för några månader sen och alla i personalen låg döda på lagret var mycket påtaglig. Plakaten med extra bra erbjudande var helt solblekta och alla normala varor var slut, resten låg omkullvälta eller uppåner efter den desperata plundringen som följt på katastrofen. Utanför blåste sånna lösa buskar som finns i Vilda Västern. Om det hade suttit ett skelett och tagit betalt i kassan hade man liksom inte höjt på ögonbrynen.

Kommentarer:
Postat av: Tom

Jag vill bara säga att Delphis Ica-butik är betydligt värre. Min kursare såg en råtta där inne. När han meddelade det till kassörskan ryckte hon på axlarna och sade att de ändå skulle stänga igen snart.

2006-05-26 @ 15:15:02
Postat av: bizzo

Hahaha, sjukt! Jag misstänker att det finns en baktanke från Icas sida. Om det ser lika äckligt och dåligt ut som Netto så tror folk att det är lika billigt. Smart.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits