Dråplig händelse!

Idag på tåget blockerades min väg av en tjej som skulle gå på toa. Hon tryckte på öppningsknappen och dörrarna började gå upp. Redan när de hade öppnats en decimeter upptäckte hon att det satt en ung man därinne och bajsade. Tjejen skrek "Förlåt förlåt!" och försökte trycka igen dörrarna med händerna, men eftersom det var elektronik inblandad fortsatte de målinriktat sin väg. Inne på toletten försökte den bajsande killen desperat att nå stängningsknappen utan att resa sig från toalettstolen. Det hade han ingenting för. När dörrarna var helt öppna stannade de i det läget en rejäl stund så att man som toalettbesökare skulle kunna gå in eller ut i lugn och ro. Jag tog mig en ordentlig titt när jag ändå gick förbi. Killen var relativt röd i ansiktet. Vet ej om detta var på grund av krystande eller skam.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits